پوئم سمفونی ” تختی” رونمایی می‌شود

[ برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید ]

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران پوئم سمفونی ” تختی” ساخته “پوریا خادم” اثری است که در چهار قسمت بر اساس ابعاد مختلف زندگی “جهان پهلوان تختی”ساخته شده است . قسمت اول این پوئم سمفونی در واقع  در مورد “جهان پهلوان تختی”  به عنوان یک اسطوره پهلوانی است.

‎قسمت دوم در مورد “غلامرضا تختی” بعنوان یک قهرمان بزرگ کشتی در جهان و قدرت فنی و بدنی  همچنین  زوراوری این شخصیت ملی است و قسمت سوم راجع به ویژگی‌های شخصیتی ” پهلوان تختی” و ارتباط عمیق و عاطفی این قهرمان  بزرگ با مردم است که از تختی یک پهلوان می‌سازد. اما قسمت چهارم مرگ “جهان پهلوان تختی” و مرثیه ای برای وی را روایت می‌کند.

‎این اثر توسط ارکستر فیلارمونیک پراگ که یکی از بیست ارکستر برتر حال حاضر جهان است  به رهبری استاد “علی رهبری” و به خوانندگی “محمد معتمدی ” اجرا و ضبط شده است.

‎این اثر در استودیو “اسمچکی”  با مدیریت اجرایی “آقای باربد بیات”  ضبط گردیده ،  همچنین در این ضبط چند تن از هنرمندان برجسته ایرانی هم با ارکستر فیلارمونیک پراگ همکاری داشته‌اند.

گفتنی است آیین رونمایی از پوئم سمفونی ” تختی” عصر شنبه هفتم اسفندماه  از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و حضور عموم علاقمندان در این برنامه آزاد است.


 

جهان پهلوان تختی
جهان پهلوان تختی
به اشتراک بگذارید:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آموزش موسیقی توسط اساتید برجسته کشور در آموزشگاه موسیقی ترانه
شبکه‌های اجتماعی
جدیدترین مطالب
دریافت جدیدترین مطالب
در خبرنامه هفتگی ما عضو شوید

از جدیدترین اخبار موسیقی و آموزشگاه مطلع شوید.



همچنین بخوانید
مطالب مرتبط