تاریخ انتشار «سی سالگی» احسان خواجه امیری مشخص شد

[ برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید ]

«سی سالگی» نام تازه ترین آلبوم «احسان خواجه امیری» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان است که در آخرین ماه تابستانی سال جاری، از سوی مؤسسه «آوای هنر» روانه بازار موسیقی کشور می شود.

به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم جدید «احسان خواجه‌امیری»، هفته آینده سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ منتشر خواهد شد، این هشتمین آلبوم با صدای این خواننده است و همچون سه آلبوم اخیر وی از سوی مؤسسه فرهنگی هنری «آوای هنر» در دسترس مخاطبان قرار می گیرد. آلبوم آخر خواجه امیری، «پاییز، تنهایی» نام داشت و حالا پس از گذشت یک سال و چندی، این خواننده مخاطبان خود را با «سی سالگی» غافلگیر خواهد کرد.

شایان ذکر است که آلبوم «عاشقانه‌ها»ی خواجه امیری از مجموعه های موفق او در بین مخاطبان بوده و آلبوم جدیدش هم با موزیسین ها و نوازندگان همان آلبوم به ضبط رسیده است. باید منتظر بود و شنید که خواجه امیری این بار با «سی سالگی» چه می کند.

پیش از این آلبوم های «من و بابا» (۱۳۸۰)، «برای اولین بار» (۱۳۸۴)، «سلام آخر» (۱۳۸۶)، «فصل تازه» (۱۳۸۷)، «یه خاطره از فردا» (۱۳۸۹)، «عاشقانه‌ها» (۱۳۹۱) و «پاییز تنهایی» (۱۳۹۳)با صدای احسان خواجه امیری در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.

 

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
به اشتراک بگذارید:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
آموزش موسیقی توسط اساتید برجسته کشور در آموزشگاه موسیقی ترانه
شبکه‌های اجتماعی
جدیدترین مطالب
دریافت جدیدترین مطالب
در خبرنامه هفتگی ما عضو شوید

از جدیدترین اخبار موسیقی و آموزشگاه مطلع شوید.



همچنین بخوانید
مطالب مرتبط