«سالار عقیلی» به تلویزیون ایران رفت

[ برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید ]

برنامه «ملت ایران» با حضور سالار عقیلی و اجرای زنده سه قطعه توسط او که تازه از تور کنسرت‌های اروپا بازگشته است، به خبرهایی درباره ممنوع‌التصویری این خواننده در تلویزیون به کل پایان داد.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، «ملت ایران» برنامه‌ای است که در ایام دهه فجر از تلویزیون پخش می‌شود و در برنامه روز پنجشنبه، ۱۵ بهمن که از شبکه جهانی جام جم روی آنتن رفت، با اجرای زنده توسط سالار عقیلی همراه بود و او با گروه نوازندگان خود، سه قطعه را اجرا کرد.

این برنامه که ساعت ۲۱:۳۰ روز پنجشنبه پخش شد، در ساعات ۵:۳۰ بامداد و ۱۳:۳۰ روز جمعه ۱۶ بهمن نیز دوباره در جدول پخش قرار داشت.

اجرای دو قطعه «خوشه‌نشین» و «وطن» و یک دکلمه وطنی توسط سالار عقیلی در یک برنامه تلویزیونی نشانگر این است که تلویزیون هیچ ممنوعیتی برای پخش تصویر و صدای عقیلی تعیین نکرده است؛ ضمن اینکه برغم شایعه‌ها، پخش صدای عقیلی در تیتراژ سریال «معمای شاه» نیز هیچ زمان قطع نشد.

به گزارش ایسنا، حضور سالار عقیلی در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای طی روزهای اخیر حاشیه‌هایی را برای وی به همراه داشت. این حواشی در ادامه با انتشار نامه‌ای توسط این هنرمند پایان یافت و قرار است سالار عقیلی در جریان جشنواره موسیقی فجر هم اجرا داشته باشد.

 

منبع: ایسنا
به اشتراک بگذارید:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
آموزش موسیقی توسط اساتید برجسته کشور در آموزشگاه موسیقی ترانه
شبکه‌های اجتماعی
جدیدترین مطالب
دریافت جدیدترین مطالب
در خبرنامه هفتگی ما عضو شوید

از جدیدترین اخبار موسیقی و آموزشگاه مطلع شوید.



همچنین بخوانید
مطالب مرتبط