عباس کیارستمی برای درمان از ایران رفت/کارگردان «طعم گیلاس» از تهران به پاریس

[ برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید ]

عباس کیارستمی برای ادامه مراحل درمانی خود ایران را به مقصد فرانسه ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عباس کیارستمی کارگردان برنده نخل طلای جشنواره کن که چند ماه گذشته را با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد و در همین رابطه چند بار در بیمارستان بستری شده بود،  سرانجام برای ادامه مراحل درمانی به فرانسه رفت.

کارگردان فیلم‌هایی چون «طعم گیلاس» و «خانه دوست کجاست؟» دوشنبه تهران را به مقصد پاریس ترک کرد. او از اسفند سال گذشته چند بار جراحی شده بود.

عباس کیارستمی اسفند ماه سال قبل برای تشخیص بیماری کبدی به بیمارستان مراجعه کرد و سپس با مشکلانی عمده ای برای بازیافتن سلامتی اش مواجه شددکتر عباس زارع نژاد، رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت همان زمان با اشاره به پیگیری های انجام شده درباره روند درمانی کیارستمی، گفت:پس از اطلاع از بیماری و بستری این کارگردان ارزنده کشورمان در یکی از بیمارستان های خصوصی تهران، وزیر بهداشت به عیادت وی رفت و از نزدیک در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عباس کیارستمی از سرطان دستگاه گوارش رنج می برد، افزود:به دستور وزیر بهداشت، تیمی از اساتید مجرب به سرپرستی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، مسوول رسیدگی به درمان وی شدند. البته پیش از آن هم اقدامات درمانی لازم برای کیارستمی انجام شده بود.

زارع نژاد افزود:در هر حال علیرغم اینکه امکان انتقال وی از این مرکز درمانی به مرکزی دیگر وجود ندارد، تمام اقدامات درمانی لازم برای کیارستمی فراهم است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
به هرحال عباس کیارستمی با سپری کردن این دوره درمان سه شنبه شب برای ادامه معالجات تهران را به قصد پاریس ترک کرد.

به اشتراک بگذارید:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
آموزش موسیقی توسط اساتید برجسته کشور در آموزشگاه موسیقی ترانه
شبکه‌های اجتماعی
جدیدترین مطالب
دریافت جدیدترین مطالب
در خبرنامه هفتگی ما عضو شوید

از جدیدترین اخبار موسیقی و آموزشگاه مطلع شوید.



همچنین بخوانید
مطالب مرتبط