مصاحبه با شهروز گودرزی خواننده گروه پرطرفدار راکِ «گره»: با احتیاط حرکت می‌کنیم

[ برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید ]

گره گروه راکی است که بعد از کنسرت اولشان تا الان که بیش از ده کنسرت برگزار کردند همیشه در کمترین زمان ممکن تمام بلیت‌هایشان را به فروش رساندند. هر کدام از اعضایش در دسته تکنیکی‌ترین نوازنده‌های ایران هستند و در زمینه موسیقی راک کوله باری از تجربه دارند. حالا به بهانه کنسرت جدیدشان که باز هم در چند دقیقه سولد اوت شد و تولید اولین آلبوم گروه با شهروز گودرزی خواننده گروه به گفتگو پرداختیم.

کنسرت پیشِ رو چه تفاوت‌هایی با کنسرت‌های قبلی شما دارد؟

پیش از هر چیز باید بگویم اگر ما در سالن آزادی اجرا نمی‌کنیم دلیل مشخصی دارد. در آزادی با شخصی به نام «بهروز منزه» که صدابردار سالن بود دوش به دوش هم حرکت کردیم. از اولین باری که با هم دیدار کردیم و در آزادی اجرا کردیم ایشان هربار تجهیزاتشان را مجهزتر از قبل می‌کرد که به کیفیت صدای ما کمک زیادی کرد. پس از اجرا در سالن اریکه ایرانیان و مشکلاتی که بود، دوست داشتیم هرچه سریع‌تر به آزادی برگردیم اما فهمیدیم که آقای منزه دیگر در آزادی کار نمی‌کنند و تمام ادواتشان را از سالن برده‌اند. بنابراین مجبور شدیم سالن  را عوض کنیم و البته خوشحالیم که ایوان شمس بزرگتر از آزادی است و دوباره با بهروز منزه کار می‌کنیم.

مشکل اریکه ایرانیان چه بود؟

اصلا باورم نمی‌شود در یک سالن این همه مشکل وجود داشته باشد.

مگر آنجا را قبلاً ندیده بودید؟

چرا اما صدایش را نشنیده بودیم. ما در آزادی هم با این پیش فرض حضور پیدا کردیم که صدا بد است و در ابتدا صدای خوبی هم نداشت اما خب ما این شانس را داریم که در گروهمان برخی از اعضا به موضوع صدا اشراف دارند. در اریکه صدای من در مانیتورم قطع می‌شد. محل استقرار گروه پیش از کنسرت کمترین امکانات را نداشت. بین برنامه، شخصی به من گفت باید سالن را ساعت ۱۱ تحویل دهید و رفت. در حالی که ما در قراردادمان ذکر کرده بودیم که ساعت ۱۲ سالن را تحویل می‌دهیم.

چرا برای کنسرت پیش رو از ابتدا دو سانس در نظر نگرفتید؟ با توجه به تجربه‌های پیشین حدس نمی‌زدید که تمام بلیت‌ها در کمترین زمان (۱۴ دقیقه) فروخته شود؟

واقعا با توجه به وضعیت موجود مملکت حدس نمی‌زدیم. واقعا من غافلگیر شدم. حالا سانس دوم را هم باز کردیم.

چطور به یک سایت جدید بلیت فروشی به نام «تیکوک» اعتماد کردید؟

ما مدت زمان زیادی با سایت فروش قبلی راه آمدیم اما فایده نداشت. آن‌ها برای کنسرت‌های تلفیقی نیروی زیادی مصرف می‌کنند اما برای ما کوچکترین امکاناتی در نظر نمی‌گرفتند. چند بار پیش آمد که بلیت فروشی را در ساعت مقرر شروع نکردند و ما شرمنده هواداران شدیم. در مورد تیکوک به خاطر اطمینانی که به مدیرش داشتیم این کار را انجام دادیم. البته که ما بسیار محتاط و قدم به قدم با افراد همکاری می‌کنیم و وقتی دیدیم که ایشان هم با ما همگام شده اطمینان کردیم.

به عنوان سوال آخر باید بپرسم ضبط اولین آلبوم گروه در چه مرحله‌ای است؟

برای آلبوم اول نتوانستیم قطعه فارسی آماده کنیم. شاید حدود ۷۰ درصد ضبط را انجام داده باشیم؛ کمی از ضبط گیتارها مانده و تمام وکال‌ها. برای میکس و مستر وسواس داریم و فکر می‌کنم انتشارش در فصل زمستان باشد.

منبع : موسیقی ایرانیان

سیامک قلیزاده

به اشتراک بگذارید:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آموزش موسیقی توسط اساتید برجسته کشور در آموزشگاه موسیقی ترانه
شبکه‌های اجتماعی
جدیدترین مطالب
دریافت جدیدترین مطالب
در خبرنامه هفتگی ما عضو شوید

از جدیدترین اخبار موسیقی و آموزشگاه مطلع شوید.



همچنین بخوانید
مطالب مرتبط