اجرای گروه کر و ارکستر فیلارمونیک ایران به افتخار چکناواریان

[ برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید ]

علیرضا شفقی نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران(نای)، ضمن اعلام این خبر گفت: این اجرای گروه کر فیلارمونیک ایران به همراه ارکستر بزرگ برای نکوداشت لوریس چکناواریان ترتیب داده شده که طی آن مس بزرگ موتسارت را در دو مینور اجرا خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: من بر اساس ارادتی که به لوریس چکناواریان دارم و همچنین با توجه به جایگاهی که این موسیقیدان دارد همواره دوست داشتم یکی از برنامه هایمان را به ایشان تقدیم کنیم و امروز این فرصت به وجود آمد که چنین کاری انجام بدهیم. به هر حال من سال ها است که با ایشان آشنا هستم و همکاری هایی نیز با لوریس چکناواریان داشته ام. اعضای گروه نیز به ایشان علاقه زیادی دارند و با کمال میل در این کار مشارکت کرده اند.

رهبر گروه کر فیلارمونیک ایران همچنین عنوان کرد: گروه ما بزرگتر از گذشته شده و اعضای جدید به ما پیوسته اند. ضمن اینکه در این کنسرت که از ساعت ۳۰/۲۱ سه شنبه، چهار شنبه و پنجشنبه همین هفته به روی صحنه می رود ارکستر بزرگی نیز ما را همراهی خواهد کرد.

علیرضا شفقی نژاد ادامه داد: در این کنسرت تینا جامه گرمی به عنوان مایستر ارکستر ، آلوین آوانسیان کنسرت مایستر و نوازنده ارگ کلیسا ، افسانه جابری سرپرست گروه ، گلاره وزیری زاده سولیست سوپرانو ، زهره نجفی سولیست متسو سوپرانو ، بیژن اسماعیلی سولیست تنور و مهدی امینی به عنوان سولیست باس ما را همراهی خواهند کرد.

به اشتراک بگذارید:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
آموزش موسیقی توسط اساتید برجسته کشور در آموزشگاه موسیقی ترانه
شبکه‌های اجتماعی
جدیدترین مطالب
دریافت جدیدترین مطالب
در خبرنامه هفتگی ما عضو شوید

از جدیدترین اخبار موسیقی و آموزشگاه مطلع شوید.



همچنین بخوانید
مطالب مرتبط