جزئیات مسابقه خوانندگی جدید در تلویزیون

[ برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید ]

«تکشو» عنوان مسابقه خوانندگی است که شبکه شما به تازگی آن‌ را به بینندگانش معرفی کرده و از آنها خواسته است اگر می‌خواهند صدایشان را محک بزنند به این مسابقه بیایند.

آنونس‌های تبلیغاتی مسابقه خوانندگی «تکشو» به تازگی در شبکه شما دیده می‌شود که در آن از بینندگان تهران و سایر استان‌ها می‌خواهد اگر به خوانندگی علاقه دارند به سایت این مسابقه مراجعه کرده و در آن ثبت‌نام کنند.

در سایت شبکه شما در توضیحی که برای مسابقه «تکشو» و شرکت در آن داده شده، آمده است:

“مسابقه «تکشو» استعدادیابی خوانندگی با مشارکت اقوام و مراکز صدا و سیمای سراسر کشور در قالب مسابقه تلویزیونی است که در مرحله اول به تعداد ٩٠ برنامه ۶٠ دقیقه­‌ای در شبکه شما تولید می‌­شود.

این مسابقه قصد دارد با نگرشی نو به معرفی موسیقی اقوام و خوانندگان آماتور کلاسیک، سنتی، محلی، پاپ و… ب­پردازد.

متقاضیان شرکت در مسابقه «تکشو» در مرحله نخست در سایت اختصاصی برنامه تک­شو به آدرس www.takshoo.ir ضمن ثبت نام و ارسال فیلم ٩٠ ثانیه‌ای خود، ترانه‌ه­ایی را به انتخاب و با صدای خودشان بر روی سایت بارگذاری می‌­کنند و در مرحله دوم کارشناسان و خوانندگان حرفه‌ای در سبک‌های مختلف از سراسر کشور نسبت به بررسی و گروه‌­بندی متقاضیان براساس تصاویر دریافتی اقدام خواهند کرد.

همچنین مرحله سوم حضور شرکت‌کنندگان در مسابقه تلویزیونی «تک­شو» به صورت گروه‌­بندی­‌های انجام شده خواهد بود. اجرای زنده متقاضیان در این مسابقه مهیج که با مشارکت اقوام و قومیت­‌های مختلف و رأی مستقیم آنها مرحله به مرحله برگزار می­‌شود، مرحله چهارم این مسابقه را دربرمی‌گیرد.

در مرحله پنجم و نهایی مسابقه «تکشو»، نفرات راه یافته به مرحله فینال در ٢۶ برنامه نهایی با حضور کارشناسان و خوانندگان مطرح کشور ضمن معرفی آثارشان به انتخاب و مشارکت مردم گزینش می­‌شوند تا ١۵نفر فینالیست سبک‌­های مختلف موسیقی در برنامه‌ه­ای شاد نفرات برتر اولین دوره مسابقه ملی تک­شو را مشخص ­کنند.

جذب نفرات برتر مسابقه به ­عنوان همکار و خواننده، تولید کلیپ موسیقی با هزینه برگزارکننده مسابقه، خواندن تیتراژ و تولیدات تلویزیونی مراکز استانی و جوایز نفیس نقدی برای برگزیدگان، اهداء لوح تقدیر و همچنین تندیس مسابقه با حضور مدیران شبکه شما و مراکز استان­‌هایی که نفرات برگزیده در مسابقه خواهند داشت؛ جوایز نفرات برتر در سبک‌­های مختلف را شامل می­‌شود.”

از عوامل تولید مسابقه «تک­شو» می­‌توان به نسترن فتح‌اللهی: نویسنده و طراح، سید عابدین حسینی مقدم: کارگردان هنری، عبدالله محمدیان امیری: تهیه‌کننده و کارگردان و موسسه جام جم طرح به عنوان مجری طرح اشاره کرد.

 

منبع: ایسنا
به اشتراک بگذارید:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
آموزش موسیقی توسط اساتید برجسته کشور در آموزشگاه موسیقی ترانه
شبکه‌های اجتماعی
جدیدترین مطالب
دریافت جدیدترین مطالب
در خبرنامه هفتگی ما عضو شوید

از جدیدترین اخبار موسیقی و آموزشگاه مطلع شوید.



همچنین بخوانید
مطالب مرتبط