صدای محمد معتمدی بر «خاک گرم»

[ برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید ]

عماد توحیدی موسیقی متن مجموعه «خاک گرم» که به تازگی تصویربرداری آن به پایان رسیده است را با صدای محمد معتمدی برای شبکه یک می‌سازد.

این آهنگساز که پیش از این موسیقی دو سریال «روزهای بهتر» و «اولین انتخاب» را با صدای علیرضا افتخاری ساخته است، درباره سریال «خاک گرم» گفت: «خاک گرم» یک درام اجتماعی به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی فریبا توکلی است که درباره یک حفاری بسیار حساس در سایت ارگ باستانی بم است و باستان‌شناسان در طول این حفاری با کشفیات جدیدی مواجه می‌شوند.

او ادامه داد: در حال حاضر مشغول ضبط بخش‌های مختلف موسیقی این سریال در استودیو تاج هستیم.

توحیدی با اشاره به قطعه پایانی سریال «خاک گرم» بیان کرد: موسیقی این قطعه را شب گذشته بر اساس شعری از عباس محمدی و با صدای محمد معتمدی ضبط کردیم که در مسیر مراحل میکس و مستر است. همچنین آرش صفدری، تنظیم این قطعه و وحید اختری نظارت ضبط آن را برعهده دارد.

سریال «خاک گرم» به کارگردانی جواد ارشاد در لوکیشن‌های مختلفی در کرمان، بم، راین و فهرج بم تصویربرداری می‌شود. این مجموعه در ۳۰ قسمت به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک با موضوع میراث فرهنگی ایرانیان ساخته می‌شود.
در خلاصه داستان سریال «خاک گرم» آمده است که «مردی به نام برومند به همراه همسرش هما برای سرپرستی یک سایت باستان‌شناسی دعوت به همکاری می‌شود که در این مسیر با کشف یک منطقه بسیار حساس و استراتژیک به لحاظ تاریخی وارد ماجراهایی می‌شوند…»

بهزاد فراهانی، دانیال حکیمی، فرشته سرابندی، بهرام ابراهیمی، شهروز ابراهیمی، رضا توکلی، معصومه آقاجانی، شیوا خسرومهر، فرزاد باقری، آسیه سلطانی، علی‌محمد رادمنش، فرزاد باقری، رحمان باقریان، مریم گودرزی، علی کهن، خلیل نظام‌آبادی، مهدی حشمتی، زهرا اسلامی، مریم خدارحمی، ریحانه رضی، دانیال ابراهیمی، علی نفیسی، رضا ایرانمش، صدف محی آبادی، محسن افشار در این سریال بازی می‌کنند.

عوامل اصلی این سریال عبارت‌اند از: فریبا بانک توکلی (تهیه‌کننده)، جواد ارشاد سرابی (کارگردان)، سمانه نامدار (نویسنده)، روح الله ظریف (سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریزی)، میثم نجفی (دستیار کارگردان)، فریدون شیردل (مدیر تصویربرداری)، عزت الله عزیز زاده (تصویربردار)، فرانک گلنوش (طراح گریم)، جمال دهقان (مدیر صدابرداری)، حسن علیزاده فرد (طراح صحنه و لباس)، مانی سنجری (تدوین)، علیرضا کفایتی (مدیر تدارکات)، امیر جعفری (امور مالی)، حمیدرضا نیشابوری (مدیر تولید)، محمدحسین صادقی و محمد حشمتی (دستیاران تولید).

منبع : موسیقی ایرانیان

به اشتراک بگذارید:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آموزش موسیقی توسط اساتید برجسته کشور در آموزشگاه موسیقی ترانه
شبکه‌های اجتماعی
جدیدترین مطالب
دریافت جدیدترین مطالب
در خبرنامه هفتگی ما عضو شوید

از جدیدترین اخبار موسیقی و آموزشگاه مطلع شوید.



همچنین بخوانید
مطالب مرتبط