طی سه روز و در پی فاجعه «منا»تمامی کنسرت های موسیقی کشور لغو شد

[ برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید ]

«فرزاد طالبی» سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از لغو سه روزه تمامی کنسرت های موسیقی کشور با توجه به اعلام سه روز عزای عمومی خبر داد و در گفتگوی کوتاه با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» چنین توضیح داد: «با توجه به اعلام مقام معظم رهبری مبنی بر سه روز عزای عمومی در کل کشور به مناسبت فاجعه انسانی منطقه «منا» که منجر به درگذشت تعداد زیادی از زائران ایرانی و مسلمانان دیگر کشورها شده است، تمامی کنسرت های موسیقی کشور به مدت سه روز لغو شد. از خداوند متعال عالی ترین درجات الهی را برای زائران ایرانی درگذشته در این فاجعه عظیم انسانی مسالت دارم.»

معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم به مناسبت فاجعه انسانی در مکه مکرمه، اطلاعیه ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: «فاجعه انسانی در مکه مکرمه و کشته و زخمی شدن صدها زائر از کشورهای اسلامی و ده ها زائر ایرانی کام شیرین مسلمانان جهان را تلخ و عید بزرگ اسلامی را به عزا تبدیل کرد.

به همین مناسبت ضمن عرض تسلیت این مصیبت عظمای جهان اسلام، کلیه برنامه های هنری در سه روز ایام عزای عمومی که از سوی مقام معظم رهبری اعلام گردیده است در سطح کشور تعطیل می باشد.

روابط عمومی معاونت امور هنری»

شایان ذکر است که مدیر روابط عمومی بنیاد رودکی نیز خبر داد با اعلام سه روز عزای عمومی، همه برنامه های این بنیاد تا سه روز آینده برگزار نخواهد شد.

 

منبع: موسیقی ایرانیان
به اشتراک بگذارید:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
آموزش موسیقی توسط اساتید برجسته کشور در آموزشگاه موسیقی ترانه
شبکه‌های اجتماعی
جدیدترین مطالب
دریافت جدیدترین مطالب
در خبرنامه هفتگی ما عضو شوید

از جدیدترین اخبار موسیقی و آموزشگاه مطلع شوید.



همچنین بخوانید
مطالب مرتبط