فروش بلیت های دومین فستیوال موسیقی تهران از امشب آغاز می شود

[ برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید ]

دومین فستیوال موسیقی تهران از ۱۲ تا ۱۵ مهرماه با اجرای چهار گروه در سبک های مختلف برگزار و  فروش بلیت از شامگاه ۲۲ شهریور آغاز می شود.
به گزارش سایت خانه، همزمان با شانزدهمین سالگرد تاسیس خانه موسیقی ایران، دومین فستیوال موسیقی تهران از ۱۲ تا ۱۵ مهرماه با اجرای چهار گروه موسیقی در سبک های مختلف در سالن همایش های برج میلاد بروی صحنه خواهد رفت.
در نخستین شب این فستیوال، ۱۲ مهرماه کنسرت شهرام ناظری با عنوان “زمستان” با اجرای گروه مولوی به روی صحنه خواهد رفت و ۱۳ مهر ماه ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی و  و خوانندگی رشید وطن دوست، حمیدرضا نوربخش و محمد معتمدی کنسرت “جاودانه ها” را به روی صحنه می برد.
ارکستر سمفونیک تهران نیز به رهبری علی رهبری ۱۴ مهرماه در برج میلاد به روی صحنه می رود و آخرین کنسرت  ۱۵ مهرماه به اجرای پاپ محمدعلیزاده اختصاص خواهد داشت.
دومین فستیوال موسیقی تهران از ۱۲ تا ۱۵ مهرماه با اجرای چهار گروه موسیقی در سبک های مختلف در سالن همایش های برج میلاد بروی صحنه خواهد رفت همچنین مراسم اختتامیه جشن خانه موسیقی با معرفی آلبوم برتر سال و تجلیل از چهره های پیشکسوت هنری ۱۶ مهرماه در برج میلاد برگزار خواهد شد.
محسن رجب پور عضو هیئت مدیره کانون ناشران خانه موسیقی به عنوان مدیراجرایی کنسرت های دومین فستیوال موسیقی در این دوره حضور دارد.
فروش بلیت های دومین فستیوال موسیقی تهران (با قیمت از چهل تا یکصدهزارتومان) در سایت خانه موسیقی به نشانی www.iranhmusic.ir و بلیت آنلاین به نشانی www.3670.ir از ساعت دوازده امشب ۲۲ شهریور ماه آغاز می گردد.

 

 

print
به اشتراک بگذارید:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
آموزش موسیقی توسط اساتید برجسته کشور در آموزشگاه موسیقی ترانه
شبکه‌های اجتماعی
جدیدترین مطالب
دریافت جدیدترین مطالب
در خبرنامه هفتگی ما عضو شوید

از جدیدترین اخبار موسیقی و آموزشگاه مطلع شوید.



همچنین بخوانید
مطالب مرتبط