محسن چاوشی برای فیلم سعید سهیلی خواند

[ برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید ]

محسن چاوشی که سال‌ها پیش برای «سنتوری» قطعاتی را خواند و با آنها خاطره‌ساز شد، به تازگی ترانه جدیدی را برای فیلم «ژن خوک» آماده کرده که در روزهای آینده منتشر خواهد شد.
پیش‌بینی می‌شود همچون آلبوم «ابراهیم» که امسال به موفقیت بسیاری دست یافت، جدیدترین ترانه محسن چاوشی نیز با استقبال مخاطبان روبرو شود.سعید سهیلی چند روز پیش و در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که آخرین ساخته‌اش فیلمی اعتراضی است و می‌توان از نامی که او برای فیلمش انتخاب کرده هم پی به این موضوع برد. «ژن خوک» به احتمال زیاد نوروز امسال به نمایش درخواهد آمد.

دو سال پیش «گشت ۲» در اکران نوروزی سال ۹۶ به فروش کم سابقه‌ای دست یافت و تا چندین ماه عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داد.هادی حجازی‌فر در نقش رضاکیشمیش و سینا مهراد در نقش عمادگربه بازیگران اصلی فیلم هستند.

همچنین نازنین بیاتی، بهرنگ علوی، صبا سهیلی، قربان نجفی، علیرضا مهران، شهین تسلیمی، مهدی دانایی مقدم، احمد مینایی، افشین اخلاقی، فرشید نزاکتی، علی رحیمی، وحید کرمانی، مهسا آبیز با حضورِ الناز حبیبی و هنرمندیِ جمشید هاشم ‌پور دیگر بازیگران «ژن خوک» هستند.

منبع: «موسیقی ما»
به اشتراک بگذارید:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آموزش موسیقی توسط اساتید برجسته کشور در آموزشگاه موسیقی ترانه
شبکه‌های اجتماعی
جدیدترین مطالب
دریافت جدیدترین مطالب
در خبرنامه هفتگی ما عضو شوید

از جدیدترین اخبار موسیقی و آموزشگاه مطلع شوید.



همچنین بخوانید
مطالب مرتبط