مستر کلاس آواز کلاسیک ویژه صدا سازی و تکنیک آواز برگزار می شود

[ برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید ]

مستر کلاس آواز کلاسیک با حضور میتریایو وایدیم و گالینا خداکیوسا از کشور اوکراین ۲۱ و ۲۲ مهر در خانه موسیقی برگزار می شود.

به گزارش سایت خانه موسیقی، مستر کلاس آواز کلاسیک با حضور میتریایو وایدیم و گالینا خداکیوسا از کشور اوکراین ۲۱ و ۲۲ مهر از ساعت ۱۵ الی ۱۸ در ساختمان فاطمی برگزار می شود.
در این مستر کلاس که به همت کانون خوانندگان کلاسیک خانه موسیقی برگزار می شود قرار است مقوله صداسازی، وکالیست، تکنیک آواز و اجرای قطعات صحنه ای مورد بررسی قرار گیرد
میتریایو وایدیم فارغ التحصیل از آکادمی ملی موسیقی چاکوفسکی کشور اوکراین است و در فستیوال بزرگ کلیسای سنت الکساندر شرکت کرده و به عنوان سولیست در گروه کر مردان شهرداری کیف حضور دارد.  او در سال های ۲۰۰۹، ۲۰۱۱، ۲۰۱۲، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ در شهر های خارکیف، سلواکیا، وین، ناپل و مالدیو برنده جوایز رقابت های بین المللی شده است.
وی از سال ۲۰۰۸ به همراه همسرش گالینا خداکیوسا شروع به اجرای دوئت پرداخته است که در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۴ موفق به دریافت دیپلم افتخار  شده اند.
گالینا خداکیوسا نیز از آکادمی بین المللی کیف(چایکوفسکی) فارغ التحصیل شده  و از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۷ به عنوان خواننده اپرا و ارکستر فعالیت کرده است. او از سال ۲۰۰۵ تا کنون در اپرای جوان کیف مشغول بکار است و اجراهایی برای اپرا های شهرداری و تاتر برای کودکان و نوجوانان داشته است. وی در سال ۲۰۱۳ چایزه چهارمین رقابت های بین المللی آواز را در کیف از آن خود کرد.
علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر درباره نحوه و هزینه ثبت نام در این کلاس ها می توانند با خانه موسیقی تماس حاصل نمایند.
نشانی: خیابان فاطمی غربی، نرسیده به خیابان جمالزاده، پلاک ۲۷۰ / تلفن: ۶۶۹۱۷۷۱۱-۶۶۹۱۷۷۱۲

 

به اشتراک بگذارید:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
آموزش موسیقی توسط اساتید برجسته کشور در آموزشگاه موسیقی ترانه
شبکه‌های اجتماعی
جدیدترین مطالب
دریافت جدیدترین مطالب
در خبرنامه هفتگی ما عضو شوید

از جدیدترین اخبار موسیقی و آموزشگاه مطلع شوید.



همچنین بخوانید
مطالب مرتبط