«وحید تاج» اشعار «نیما یوشیج» را خواند

[ برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید ]

آلبوم موسیقی «اجاق سرد» به آهنگسازی «مهدی حاجی قاسمی» و آواز «وحید تاج» هفدهم مهر ماه ۱۳۹۴ در «فروشگاه کتاب فرهنگ» رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم بعنوان تازه ترین اثر «مهدی حاجی قاسمی» به خوانندگی «وحید تاج» خواننده موسیقی ایرانی، بر روی اشعار نیما یوشیج و در آواز بیات ترک با همراهی «همنوازان سیوار» و به اهتمام «شرکت نشر و پخش جوان» منتشر شد.

مهدی حاجی قاسمی در خصوص قطعات اجاق سرد گفته است: «اجاق سرد شامل هشت قطعه است که با «هنگام» در فرم آواز – تصنیف شروع میشود. این قطعه یادواره ای است برای مرشد مرادی و به ایشان تقدیم شده است. تکنوازی تار با نام «ترنج»، ساز و آواز «شکسته بال»، تصنیف «اجاق سرد»، تکنوازی سنتور به نام «کتیبه»، چهارمضراب «بیگاهان»، ساز و آواز «شوریده خاطر» و در انتها تصنیف «شب» قطعات این مجموعه را تشکیل می دهند.»

شایان ذکر است که در اجرا و ضبط این اثر وحید تاج (آواز)، سهیل امیری (سنتور)، امیر لطفی (تار)، مهدی مسلمی (تارباس)، عرفان متکیایی (عود)، یونس پاکنژاد (کمانچه)، کاوه معتمدیان (کمانچه)، کوروش یزدانی پور (قیچک باس)، مهدی تیموری (نی)، حمید قنبری (تمبک)، حامد ترکمن (ضرب باستانی- دف) و مهدی حاجی قاسمی (آهنگساز و نوازنده تار و سه تار) حضور داشته اند.

آلبوم اجاق سرد جمعه ۱۷ مهر ماه ۹۴ ساعت ۱۶ در «فروشگاه کتاب فرهنگ» واقع در بلوار کشاورز نرسیده به میدان ولیعصر نبش خیابان مظفر رونمایی می شود.

آلبوم اجاق سرد

 

منبع: موسیقی ایرانیان musiceiranian.ir
به اشتراک بگذارید:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
آموزش موسیقی توسط اساتید برجسته کشور در آموزشگاه موسیقی ترانه
شبکه‌های اجتماعی
جدیدترین مطالب
دریافت جدیدترین مطالب
در خبرنامه هفتگی ما عضو شوید

از جدیدترین اخبار موسیقی و آموزشگاه مطلع شوید.



همچنین بخوانید
مطالب مرتبط