کنسرت گروه موسیقی «گره»

[ برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید ]

بلیت فروشی کنسرت گروه راک «گره» در حالی ساعت ۱۲ روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود که این گروه پرطرفدار فردای آن روز یعنی جمعه ۲۱ اردیبهشت قرار است در سالن اریکه ایرانیان روی صحنه بروند.
 
«گروه» که حدود دو سال است به شکل رسمی فعالیت می‌کند، یکی از گروه‌های پرمخاطب راک است که معمولاً بلیت‌فروشی‌هایش با استقبال روبه‌رو می‌شود و در همین راستا، سال گذشته اولین گروهی بود که بلیت‌هایش در عرض ۳۰ دقیقه در جشنواره موسیقی فجر به پایان رسید.
 
این گروه که اولین کنسرتش در سال ۹۶ را روی صحنه خواهد برد، به دلیل استقبال مخاطبانش این‌بار کنسرت را از سالن برج آزادی به سالن اریکه ایرانیان منتقل کرده تا به این ترتیب در یک سانس میزبان بیش از دو برابر مخاطباش نسبت به کنسرت‌های پیشین باشد.
 
آنها در این کنسرت علاوه بر کاور قطعات خواننده‌های معروف راک دنیا از جمله Tool, Savatage, Metallica, Anathema, Tron Maiden, Radiohead, judas Priest, Slipknot پنج قطعه از ساخته‌های خود را هم اجرا می‌کنند که یک قطعه آن برای اولین‌بار شنیده می‌شود.
 
شهروز گودرزی و هادی کیانی به عنوان خواننده گروه و نوازندگانی چون محمد نیک (گیتارباس)، آندره خاچیکیان (گیتار)، سهیل زرین کلک (گیتار الکتریک)، نوید رهبر (کیبورد) و بهزاد اشعاری (درامز) اعضای گروه را تشکیل می‌دهند. امیر دانایی هم آنها را در این کنسرت به عنوان نوازنده مهمان همراهی می‌کند.
 
کنسرت گروه «گره» ساعت ۲۱، روز جمعه ۲۱ اردیبهشت در سالن اریکه ایرانیان برگزار می‌شود که برای تهیه بلیت می‌توانید به سایت «ایران کنسرت» مراجعه کنید.

منبع : موسیقی ما

به اشتراک بگذارید:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آموزش موسیقی توسط اساتید برجسته کشور در آموزشگاه موسیقی ترانه
شبکه‌های اجتماعی
جدیدترین مطالب
دریافت جدیدترین مطالب
در خبرنامه هفتگی ما عضو شوید

از جدیدترین اخبار موسیقی و آموزشگاه مطلع شوید.



همچنین بخوانید
مطالب مرتبط