آموزش موسیقی ایران و جهان | شعب تهران و البرز

عرفان قوی قلب

دوره آموزشی : تنبک ،اودو و سازهای کوبه ای

موسیقى را از سن ٧ سالگى با ساز تنبک نزد استاد فربد یداللهى اغاز کرد و و پس از گذراندن دوره هاى ریتم و وزن خوانى  به هنرستان موسیقى راه یافت در هنرستان به همراه گروه موسیقى کلاسیک ایرانىدر مقطع راهنمایى ( سال ١٣٨۵) در بخش جنبى جشنواره فجر شرکت کرد .

پس از فارغ التحصیلى در رشته ى موسیقى کلاسیک ( نوازندگى ویلن )  در آلبوم عطارنامه به خوانندگى استاد محسن کرامتى به عنوان نوازنده ى ساز هاى ضربى مکمل در کنار استادش فربد یداللهى ایفاىنقش نمود .

پس از آن نزد محمد شعبانى دوره ى   سازهاى کوبه اى   موسیقى آمریکاى لاتین را گذراند و به همراهى وى از  دوره هاى  ریتم و کارگاه هاى آموزشى ،استادان بزرگ لوییس ارنستو گومز از کلمبیا وآدرین گنزالس از کوبا در خارج از ایران بهره جست .

اجرا ها :

تکنوازى و همنوازى تنبک و سازهاى کوبه اى با ارکستر سمفونیک بن ایل به رهبرى استاد هانیبال یوسف  (تابستان ٩٢سالن همایشهاى برج میلاد )

مدیریت اجرایى ، تکنوازى و همنوازى  سازهاى کوبه اى به همراه گروه کر مسایا ( اولین کنسرت موسیقى گاسپل در ایران ) به رهبرى استاد هانیبال یوسف و حضور بانو گلاب آدینه به عنوان طراح حرکت(تابستان ٩٣ در تالار وحدت )

اجراى موسیقى تئاتر موزیکال تارتوف به کارگردانى بانو رویا نونهالى به مدت ۴٠ شب ( تالار شمس تابستان ٩۴ )

 

طرح درس:

آموزش تنبک بر اساس استفاده ى منطقى از دو نیم کره ى مغز با استفاده از کتاب آموزش تنبک به روایت فربد یداللهى و لنگار

آموزش اودو نوازى (کوزه ) با استفاده از آموزش اودُ نوازی به روایت فربد یداللهى

آموزش مفاهیم ریتم با روشى نوین به کودکان و خرد سالان بر پایه ى کلاس هاى گروه نوازى تنبک و سازهاى کوبه اى

برنامه کلاس ها : روزهای دوشنبه از ساعت ۱۴ الی ۲۱


 

آلبوم تصویری