آموزش موسیقی ایران و جهان | شعبه تهران و شعبه کرج (البرز)

کارشناس آموزش

88458720 - 88454658

آیدین صمیمی مفخم

دوره آموزشی : سلفژ ، هارمونی ، کنترپوآن و فرم

آهنگساز،نوازنده و  پژوهشگر موسیقی ، متولد سال ۱۳۶۰ در تهران.
او هردو مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را به ترتیب در رشته های پژوهش موسیقی و آهنگسازی در ارمنستان و در محضر استاد آشوت زهرابیان دریافت کرده است. وی همچنین با حضور در کلاس های فوق تخصصی آهنگسازی بئات‌ فورر، خایا چرنووین، آلوین لوسیر, فیلیپ گلس، کریستین ولف، برنهارد لنگ، پیتر ابلینگر، کارولا باوکهولت و پتر کوتیک بر تجربیات و دانش هنری خود افزوده است.

صمیمی مفخم عضو دائم انجمن آهنگسازان ایران و مدرس مدرسه ی عالی موسیقی و دانشسراهای تهران و از بنیان گذاران دپارتمان آهنگسازی و تئوری موسیقی در دانشگاه علمی کاربردی تهران بوده و همچنین بنیانگذار و مدیر هنری “مرکز موسیقی‌ نوین اسپکترو” و عضو هیئت موسس و مشاور هنری ” کانون موسیقی‌ معاصر تهران” میباشد.
وی برنده ی چندین مسابقه بین‌المللی آهنگسازی می ‌باشد و به عنوان آهنگساز مدعو در فستیوال‌های ۴۰۲۰ لینز، ایمپولس (اتریش)، روز‌های استروا (جمهوری چک)، ماتا، هشتادمین تولد کریستین ولف (آمریکا)، اوی موس ( آلمان) و غیره شرکت کرده است و برنده بورس تحصیلی – تحقیقاتی از مرکز کانورگنس سوییس (۲۰۰۹)، دانشگاه لوون در بلژیک (۲۰۱۳) و مرکز موسیقی ویسبی در سوئد (۲۰۱۴) میباشد.

آثار وی توسط آنسامبل یا ارکسترهای مهمی همچون کلانگ فوروم وین، آنسامبل اس. ای. ام، کوارتت مومنتا،موتو پرپه تو ، آدیتیو وکال آنسامبل درسدن، استراوسکا باندا، استکهلم ساکسفون کوارتت، کسلمیا و…، و در ایران توسط نیواک و نیلپر اجرا و ضبط گردیده است. آثار وی بر پایه ی موسیقی سنتی و فولکلور ایران با رویکردها و تکنیک های معاصر از جمله تجربیات آکوستیکی و سایکو-آکوستیکی می باشد.

برنامه  کلاس ها :روزهای شنبه-پنجشنبه


آلبوم تصاویر