آموزش موسیقی ایران و جهان | شعبه تهران و شعبه کرج (البرز)

کارشناس آموزش

88458720 - 88454658

جزئیات مراسم تشییع پیکر پیتر سلیمانی‌پور اعلام شد

[ برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید ]

جزئیات مراسم تشییع پیکر هنرمند برجسته عرصه موسیقی و گرافیک، زنده‌یاد «پیتر سلیمانی‌پور» مشخص شد. به گزارش «موسیقی ما» مراسم تشییع پیکر این آهنگساز و نوازنده سرشناس موسیقی، ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۲۰ شهریور با حضور علاقه‌مندان او از مقابل تالار وحدت به سمت آرامستان مسیحیان «مسگرآباد» واقع در دروازه دولاب انجام می‌شود.

در این مراسم علاوه بر خانواده و اقوام زنده‌یاد پیتر سلیمانی‌پور، همکاران و سایر هنرمندان هم با این موزیسین بی‌حاشیه و خوش‌اخلاق وداع خواهند کرد. پیتر سلیمانی‌پور پس از حدود ۴ سال جنگیدن با بیماری سرطان، عصر روز یکشنبه ۱۸ شهریور در بیمارستان «توس» تهران دار فانی را وداع گفت.
 
این هنرمند چند سال قبل و در مقطعی موفق شد سرطان را به زانو درآورد اما در چند ماه گذشته این بیماری دوباره بازگشت و تبدیل به متاستاز شد و نهایتاً پیتر سلیمانی‌پور جامعه موسیقی را تنها گذاشت. زنده‌یاد سلیمانی‌پور سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شد و از سال ۱۳۷۱ به شکل حرفه‌ای به عرصه موسیقی قدم گذاشت. او طی این سال‌ها با هنرمندان و گروه‌های مطرحی در سبک‌های مختلف همکاری داشت. دایره گسترده همکاری‌ها و توانایی‌ها و شخصیت پیتر سلیمانی‌پور باعث شد تا از روز گذشته و پس از انتشار خبر درگذشتش، موجی از پیام‌های تسلیت در صفحات هنرمندان منتشر شود.

منبع : موسیقی ما

به اشتراک بگذارید:
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
WhatsApp
Email

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آموزش موسیقی توسط اساتید برجسته کشور در آموزشگاه موسیقی ترانه
شبکه‌های اجتماعی
جدیدترین مطالب
دریافت جدیدترین مطالب
در خبرنامه هفتگی ما عضو شوید

از جدیدترین اخبار موسیقی و آموزشگاه مطلع شوید.



همچنین بخوانید
مطالب مرتبط