آموزش موسیقی ایران و جهان | شعبه تهران و شعبه کرج (البرز)

کارشناس آموزش

88458720 - 88454658

پوئم سمفونی ” تختی” رونمایی می‌شود

[ برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید ]

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران پوئم سمفونی ” تختی” ساخته “پوریا خادم” اثری است که در چهار قسمت بر اساس ابعاد مختلف زندگی “جهان پهلوان تختی”ساخته شده است . قسمت اول این پوئم سمفونی در واقع  در مورد “جهان پهلوان تختی”  به عنوان یک اسطوره پهلوانی است.

‎قسمت دوم در مورد “غلامرضا تختی” بعنوان یک قهرمان بزرگ کشتی در جهان و قدرت فنی و بدنی  همچنین  زوراوری این شخصیت ملی است و قسمت سوم راجع به ویژگی‌های شخصیتی ” پهلوان تختی” و ارتباط عمیق و عاطفی این قهرمان  بزرگ با مردم است که از تختی یک پهلوان می‌سازد. اما قسمت چهارم مرگ “جهان پهلوان تختی” و مرثیه ای برای وی را روایت می‌کند.

‎این اثر توسط ارکستر فیلارمونیک پراگ که یکی از بیست ارکستر برتر حال حاضر جهان است  به رهبری استاد “علی رهبری” و به خوانندگی “محمد معتمدی ” اجرا و ضبط شده است.

‎این اثر در استودیو “اسمچکی”  با مدیریت اجرایی “آقای باربد بیات”  ضبط گردیده ،  همچنین در این ضبط چند تن از هنرمندان برجسته ایرانی هم با ارکستر فیلارمونیک پراگ همکاری داشته‌اند.

گفتنی است آیین رونمایی از پوئم سمفونی ” تختی” عصر شنبه هفتم اسفندماه  از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و حضور عموم علاقمندان در این برنامه آزاد است.


 

جهان پهلوان تختی
جهان پهلوان تختی
به اشتراک بگذارید:
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
WhatsApp
Email

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آموزش موسیقی توسط اساتید برجسته کشور در آموزشگاه موسیقی ترانه
شبکه‌های اجتماعی
جدیدترین مطالب
دریافت جدیدترین مطالب
در خبرنامه هفتگی ما عضو شوید

از جدیدترین اخبار موسیقی و آموزشگاه مطلع شوید.



همچنین بخوانید
مطالب مرتبط