آموزش موسیقی ایران و جهان | شعبه تهران و شعبه کرج (البرز)

کارشناس آموزش

88458720 - 88454658

تعطیلی کنسرت‌های موسیقی برای پیشگیری از شیوع کرونا تا ۲۲ اسفند تمدید شد

[ برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید ]

کنسرت‌های موسیقی و تمامی رویدادهای فرهنگی و هنری کشور برای یک هفته دیگر به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد.  به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی رویدادهای فرهنگی و هنری و سینمایی کشور تا روز ۲۲ اسفند تعطیل خواهد بود. به این ترتیب با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور کنسرت‌های موسیقی هم برای سومین هفته پیاپی تعطیل خواهد بود. در متن اطلاعیه روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

«ضمن قدردانی از ملت بزگ ایران و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه‌های بهداشتی پیشگیرانه و همچنین همراهی شایسته فعالان و صنوف فرهنگی و هنری ، بدینوسیله اعلام می‌شود نظر به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و مشورت صنوف دست اندرکاران فرهنگی، با توجه به پایدار بودن شرایط انتقال این بیماری؛ تعطیلی تمامی برنامه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی سراسر کشور تا یک هفته دیگر ادامه دارد.»

عصر روز سوم اسفندماه اولین خبر تعطیلی کنسرت‌های موسیقی برای پیشگیری از گسترش بیشتر ویروس کرونا منتشر شد. اولین نوبت آن تا نهم اسفند بود و سپس تا شانزدهم اسفند تمدید شد. اتفاقی که باعث ضرر چند میلیارد تومانی به جامعه موسیقی شده است. از سوی دیگر هنوز مشخص نیست که این روند تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و زمزمه‌هایی مبنی بر تداوم روند تعطیلی اجراهای زنده موسیقی تا ماه فروردین به گوش می‌رسد.

منبع: موسیقی ما
به اشتراک بگذارید:
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
WhatsApp
Email

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آموزش موسیقی توسط اساتید برجسته کشور در آموزشگاه موسیقی ترانه
شبکه‌های اجتماعی
جدیدترین مطالب
دریافت جدیدترین مطالب
در خبرنامه هفتگی ما عضو شوید

از جدیدترین اخبار موسیقی و آموزشگاه مطلع شوید.



همچنین بخوانید
مطالب مرتبط