آموزش موسیقی ایران و جهان | شعب تهران و البرز

«محمد معتمدی» خواننده‌ی سریال سرباز شد

[ برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید ]

«محمد معتمدی» -خواننده‌ی موسیقی سنتی ایران-  خواننده سریال «#سرباز» به کارگردانی «هادی مقدم‌دوست» شد. موسیقی این سریال را «میدیا فرج‌نژاد» انجام داده و «بهزاد عبدی» نیز کار تنظیم آن را برعهده گرفته است.

پس از پیوستن ناصر طهماسب به عنوان راویِ سریال سرباز که شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه سه روی آنتن می رود، محمد معتمدی خواننده نام آشنا به عنوان خواننده به این پروژه تلویزیونی پیوست.

به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که در ۵۰  قسمت ساخته شده؛ پس از اتمام شب های ماه مبارک رمضان نیز به پخش خود در شبکه سه سیما ادامه خواهد داد.

آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، پدرام شریفی، رویا تیموریان، نیما شعبان نژاد، سیاوش خیرابی، علی عامل هاشمی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، گلوریا هاردی، افسانه کمالی، جواد خواجوی، فرحناز منافی ظاهر، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی، محبوبه صادقی، مهدی مستبصری و دریا بخشنده از بازیگران این مجموعه هستند.

سرباز حکایت سرباز وظیفه ای به نام یحیی، همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی اش است و در خلاصه داستان «سرباز» آمده است:‌ در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع … .

معتمدی از سال ۱۳۸۸ تاکنون آلبوم‌های مختلفی را راهی بازار کرده که اغلب آن ها با استقبال زیاد مخاطبان مواجه شده و آخرین آلبوم او، «حالا که می روی» نیز از محبوب ترین آثار پرونده کاری این هنرمند جوان است.

به اشتراک بگذارید:
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
WhatsApp
Email

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آموزش موسیقی توسط اساتید برجسته کشور در آموزشگاه موسیقی ترانه
شبکه‌های اجتماعی
جدیدترین مطالب
دریافت جدیدترین مطالب
در خبرنامه هفتگی ما عضو شوید

از جدیدترین اخبار موسیقی و آموزشگاه مطلع شوید.



همچنین بخوانید
مطالب مرتبط