آموزش موسیقی ایران و جهان | شعبه تهران و شعبه کرج (البرز)

کارشناس آموزش

88458720 - 88454658

کیوان ساکت: خوشحالیم که مخاطبان این کنسرت‌ها از همه قشر هستند

[ برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید ]

کنسرت آنلاین کیوان ساکت و وحید تاج با همراهی گروه نوازندگان وزیری، شب گذشته در تالار وحدت برگزار شد.

پیش از آغاز این برنامه «کیوان ساکت» – آهنگ‌ساز و نوازنده‌ی تار- در جملاتی بیان کرد: «به دلیل شیوع بیماری کرونا مردم نتوانستند به سالن‌های کنسرت برای تماشای اجراهای ما بیایند ولی اکنون خوشحالم که با کمک تکنولوژی توانستیم به حضور آنها برویم؛ ما میانِ صندلی‌های خالی هم موجِ گرمای آنان را احساس می‌کنیم و خوشحالیم که به جای هزار نفر، تعداد بیشتری از مردم که شاید امکان شرکت در برنامه‌های موسیقی را نداشته باشند، می‌توانند مخاطب ما باشند.

پس از آن خواننده‌ی گروه -وحید تاج- نیز عنوان کرد: «اعضای گروه وزیری سال‌ها است در کنار هم کار می‌کنند. این اولین باری است که ما در سالنی بدون تماشاگر به اجرای برنامه می‌پردازیم؛ اما مطمئن هستیم که مخاطبان از خانه نیز انرژی‌های‌شان را برای ما می‌فرستند.»

این کنسرت ابتدا با تک‌نوازی سه‌تار کیوان ساکت شروع شد و پس از آن نوازنده‌های دیگر گروه وزیری اضافه شدند و آهنگ بی‌کلام «هامون» را اجرا کردند. در ادامه وحید تاج، خواننده گروه به روی صحنه آمد و قطعه «یادگار خون سرو» را با شعری از هوشنگ ابتهاج خواند. تاج پس از اجرای تصنیف گل زرد، قطعه خاک وطن را خواند که سرشار از احساسات بود. ساکت درباره این آهنگ گفت مخاطبانشان اصرار داشتند این قطعه حتماً در کنسرت آنلاین‌ اجرا شود.

اجرای ساز و آواز تو که درد دلِ دیوانهِ من می‌دانی و تک‌نوازی سه‌تار کیوان ساکت دیگر قطعاتی بودند که گروه وزیری آن‌ها را اجرا کردند تا به انتهای کنسرت رسیدند. باران با صدای وحید تاج آخرین آهنگی بود که در این کنسرت اجرا شد.

محمد دلنوازی (عود)، سروش عازمی‌خواه (پیانو)، اشکان مرادی (کمانچه)، علی فربدنیا (نی)، یحیی علوی (سنتور)، مهدی غلامی (دف و بندیر)، سیاوش ساکت (سازهای کوبه‌ای)، سالار زمانیان (تار) و کیارش ساکت (شورانگیز) در این اجرا حضور داشتند.

به اشتراک بگذارید:
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
WhatsApp
Email

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آموزش موسیقی توسط اساتید برجسته کشور در آموزشگاه موسیقی ترانه
شبکه‌های اجتماعی
جدیدترین مطالب
دریافت جدیدترین مطالب
در خبرنامه هفتگی ما عضو شوید

از جدیدترین اخبار موسیقی و آموزشگاه مطلع شوید.



همچنین بخوانید
مطالب مرتبط