آموزش موسیقی ایران و جهان | شعبه تهران و شعبه کرج (البرز)

کارشناس آموزش

88458720 - 88454658

مهیار شادروان: اعتقادی به قهر و تحریم ندارم

[ برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید ]

«مهیار شادروان» -خواننده و مدرس باسابقه آواز- با گروه «بانگ نو» به آهنگسازی و سرپرستی «نسترن هاشمی» در جشنواره امسال حضور دارد.

این خواننده که پس از۱۲سال در این رویداد حضور دارد، دلیل حضورش را دعوت سرپرست گروه و البته اشتیاقش برای اجرای اشعار و قطعات تازه و به زعم او منسجمی می‌داند که در این رپرتوار وجود دارد.

خواننده آلبوم های پرفروش «عشق و شب و شیدایی»، «گوشه‌های نهان صبح» و «خانه ام ابریست» بااشاره به فضای به‌وجود آمده در حواشی جشنواره فجر افزود: «کار هنر تعطیل بردار نیست؛ اگر هم اعتراض و نقدی به وضع موجود هست که هست، قهر کردن چاره اش نیست. هنر همیشه وسیله بیان احساسات،عواطف،هیجانات و اعتراض بوده و هست پس خالی کردن میدان، تنها به نفع عده‌ای‌ است که اغراض دیگری در سر دارند و من اعتقادی به تحریم و قهر ندارم که از گذشته گفته‌اند: «چون غرض آمد، هنر پوشیده شد/ صد حجاب از دل بسوی دیده شد»

شادروان همچنین از انتشار چند آلبوم جدید با اساتید موسیقی خبر داد:‌ «این آلبوم‌ها به آهنگسازی دکتر جهانشاه برومند و فضل الله توکل وبا تنظیم بابک شهرکی منتشر می‌شود. همچنین آلبوم دیگری به آهنگسازی استاد شیرین آبادی از نسل آهنگسازان ارکستر گلها با همکاری امیر مهیار تفرشی پور ،مسیح افقه و.. با تنظیم امیر بکان در دست انتشار دارم.»

اجرای مهیار شادروان با گروه موسیقی بانگ نو به سرپرستی و آهنگسازی نسترن هاشمی جمعه۲۵بهمن ساعت۱۸:۳۰در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد رفت. علاقه مندان به تهیه بلیت می‌توانند بلیت این اجرا را از سایت تیوال خریداری کنند.

به اشتراک بگذارید:
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
WhatsApp
Email

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آموزش موسیقی توسط اساتید برجسته کشور در آموزشگاه موسیقی ترانه
شبکه‌های اجتماعی
جدیدترین مطالب
دریافت جدیدترین مطالب
در خبرنامه هفتگی ما عضو شوید

از جدیدترین اخبار موسیقی و آموزشگاه مطلع شوید.



همچنین بخوانید
مطالب مرتبط